spotkanie_21_10_2019

Streszczenie spotkania z rodzicami  (21.10.2019) oraz prezentowanych na spotkaniu informacji:


STOWARZYSZENIE / AKADEMIA :

  • W czerwcu 2019, zgodnie z formułą funkcjonowania stowarzyszenia, do działania na rzecz naszej organizacji powołaliśmy wśród chętnych, kilkunastu tzw. członków zwykłych, następnie odbyły się wybory do zarządu Stowarzyszenia. Aktualna struktura organizacyjna znajduje się na stronie www.apntalent.pl/struktura-organizacyjna
  • Liczby:
    • ok 160 trenujących aktywnie dzieci, 12 grup treningowych, 14 trenerów i asystentów, 50 zawodników grających aktywnie w ligach okręgowych, 20 dziewcząt – 2 zespoły, aktywnie grające w ligach – orliczki i młodziczki;
    • ponad 300 udziałów w meczach ligowych, turniejach, sparingach, 3 zawodników z powołaniem do kadry DZPN;
    • 2 zawodników z powołaniem do kadry PolishSockerSkills;
    • 2 duże turnieje własne, 4 obozy, 4 półkolonie sportowe;

PLANY SPORTOWE NA NAJBLIŻSZY OKRES:

  • Obóz zimowy 8-16.02.2019
  • Półkolonia zimowa 17-21.02.2019
  • Program Przedszkolak z Talentem
  • Talent CUP – styczeń/luty 2020

Aktualny harmonogram zajęć piłkarskich – www.apntalent.pl/harmonogram + informacje szczegółowe, publikowane przez trenerów na grupach rocznikowych.


FINANSE :

Wpływy – składki członkowskie, sprzedaż gadżetów klubowych, sponsorzy/darczyńcy, organizacja szkoleń i turniejów, obozy i półkolonie.

Koszty – wynagrodzenia trenerów, utrzymanie boisk (współfinansowanie – pielęgnacja, renowacja, sprzęt) koszty wynajmu boiska w Pawłowie, wynajem hal na okres jesień-zima, działania promocyjne i marketingowe.

Liczby (na podstawie przykładowego miesiąca):

Wydatki:

  • Wynagrodzenie trenerów + zus + podatki – 15000PLN+1500PLN+1000PLN =17500PLN
  • Program Coerver+wynajęcie Orlika Pawłów – 2350PLN
  • Usługi obce (materiały marketingowe i prace graficzne) – 500PLN
  • Odzież trenerska + sprzęt sportowy (piłki, bramki, znaczniki itd.) – 1000PLN
  • Pielęgnacja i renowacja boisk trawiastych – 1000PLN

RAZEM – 22 230,00 PLN

  • Wynajem hal sportowych w okresie jesień-zima – ok 5000PLN/mc (+/- 100 godzin)

Wpływy:

  • Składki członkowskie – 154 dzieci * średnio (chłopiec/dziewczynka) 85PLN = 13090PLN
  • Sponsorzy / darczyńcy, których powoli przybywa – 5000PLN (w zeszłym sezonie ok 3000PLN)
  • Sprzedaż gadżetów i strojów sportowych – 1000PLN (wypracowaliśmy hurtowe ceny zakupu odzieży, więc możemy sobie pozwolić na niższe, od sklepowych, ceny dla nas i naszych zawodników, oraz niewielką marżę dla Akademii);
  • Dotacje z gminy Wisznia Mała i z Powiatu – 2000PLN;

RAZEM – 21 090PLN

Jak wynika z powyższych liczb – mamy większe koszty niż wpływy, chociaż wpływy od sponsorów i darczyńców wzrosły o 60%.

Jak sobie radzimy z różnicą, która w skali roku, wliczając koszty wynajmu hal, sięga 30-35tys PLN ?

  • Organizujemy turnieje i eventy (Bal Mistrzów);
  • Aktywnie poszukujemy sponsorów, darczyńców i partnerów;
  • Planujemy poszerzyć sprzedaż gadżetów i uruchomić sklepik internetowy;
  • Staramy się o granty i udział w programach partnerskich;

Co nie zmienia faktu, że łatwej finansowo drogi, jako Stowarzyszenie nie mamy.


SPONSORZY I PARTNERZY:

Zmiany:

  • Z dniem 31.08.2019 wygasła umowa sponsorska z firmą Jucha Beton, umowa na kolejny sezon nie została podpisana;
  • Mamy nowego sponsora premium – fundacja BrawoTY;
  • Karczma Miłocin rozszerzyła formę współpracy z naszym Stowarzyszeniem i poza pozycją partnera eventowego, jest również sponsorem naszych młodych talentów;
  • Nowy sponsorzy i partnerzy – firma Omerin, Intermarche Trzebnica, Quest Salon Fryzjerski, Centrum Edukacyjne Simple, oraz kancelaria TAX&LEGAL, przedszkole Leśne Skrzaty;
  • Pozostali nasi sponsorzy wspierają nas niezmiennie, również w kolejnym sezonie, wkładając w naszą współpracę całe swoje wielkie serca 🖤💖;

APEL!!!

🔴 Jeżeli znasz instytucję, firmę, organizację lub osobę, która chciałaby wesprzeć naszą działalność i chciałbyś pomóc w nawiązaniu z nią kontaktu, lub współpracy – będziemy bardzo wdzięczni za każdą pomoc

⚫ Pamiętaj Drogi Rodzicu – Twoje zaangażowanie ma bardzo duże znaczenie, to Ty jesteś głównym sponsorem naszej wspólnej działalności, to Ty pomagasz rozwijać talent swojego dziecka i jego rówieśników

🔴 Zachęcamy do aktywnego współtworzenia naszego Stowarzyszenia – zostań członkiem zwykłym i działaj!!! (zgłoszenia przyjmują członkowie zarządu)

⚫ Jeżeli masz pytania, prosimy o kontakt – z trenerem, z dyr. Sportowym, z członkami zarządu.

Dziękujemy za uwagę.

Zarząd Akademii oraz Kadra Trenerska.

 

Designed by APN Talent friends :)